kisahsidairy.com,  mykampung

Masih di kampung

Assalamualaikum
Dah nak balik ke pasir gudang..memang malas betul nak balik sana..maklum la, bila da berkampung duantiga hari kat sini, macam rasa dah  nak duduk sini je,.
Bila dah kat kampung ni, macam macam aktivit yang boleh dibuat.antaranya aktivit mengeluarkan peluh dan menguruskan badan.. No need to workout.
Caranya senang je, just sapu sampah sekitar kawasan rumah dan belakang rumah..
Masa kecik2 dulu puas da kena rotan dengan mak, sebab taknak sapu sampah kat kular rumah..
Fuhh…best oo masa kecik2 dulu..budak budak zaman sekarang mana ..asuik main handphone jelah…

Dah siap siap nak balik dah ni.tunggu anak dara sorang ni je bangun tido..
Esok dah mula kerja…
Amacam..bersih tak belakang rumah aku ni..hehehe..saj nak berlagak..ececeh..bukan aku sorang je yang buat…ramai lagi..nampak tak anakmsedara aku sorang tu..dia pun tolong juga..tolong menyibuk..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *