Uncategorized

Nur Awfiyah Ummi

Assalamualaikum
Petang nie otak jadi freeze atas sebab sesuatu yang betul-betul mengguris hati nie..Tapi biarlah ianya menjadi rahsia.
Bila dalam keadaan macam nie,stress,kecewa,hanya dia seorang sahaja yang boleh membuatkan hati ummi dia nie sejuk..Bila cerita pasal dia,bila dengar dia ketawa,bila dengar dia menjerit.menangis sekalipun..Terubat rasa kekecewaan,sedih,penat bila dia berada di depan mata..Touching??memang pun…
Dah hampir 5 bulan aku menjaga dia,Dan dalam masa hampir 5 bulan tu,banyak kegembiraan yang aku dapat bila Nur awfiyah hadir dalam hidup..Tersentap seketika apabila otak nie terfikir benda-benda yang negatif..Apa akan jadi kalau Nur awfiyah diambil orang.pleeeaseee…stop all the crazier imagination tu…
Macam-macam ragam yang mencuit hati apabila dia menginjak dari bulan ke bulan..SeBaran mana pun aku dulu,tapi bila dengan dia,tak pernah timbul sikap baran dalam hidup ni untuk dia..oooo..pleasee….stop the tears!!!!
eh…chill jelah sikit petang-petang nie..Ketepikan segala masalah dulu…anak ummi dah semakin sihat dan semangat..sampaikan nak dirikan dia lama-lama pun dah tak larat..Kalau dibaringkan confirm taknak dah..Kalau kena baring pun,tak lama lepas tu mesti nak suruh di dukung..Bila ummi dia sidai baju pu,terpaksa letak dalam stroller menghadap ummi dia buat kerja..Kalau dibaringkan,di tambah pulak takde orang yang nak menjaga dan mengagah dia,confirm tak lama lepas tu dia menangis..

Minat dia sekarang nie..Tetap nak meniarap walaupun kepala tak kuat lagi nak angkat
Kalau tidur pun sekarang nie dah mula berdengkur..tidur pun mulut ternganga..
Daialah intan payung,dialah nyawa ummi..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *