Uncategorized

Cabaran 30 Entry : Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

Assalamualaikum
Fuhh…Cabaran hari ke 5…Ni yang…adeh…nak bagitau ke…alamak…acane ni ek…
Disebabkan cabaran ini nak menghendakki (eh..betul ke ayat aku ni)aku cerita pasal Ex-BF..meh la aku nak bagitau sikit .so…en.husband…saya hanya menyahut cabaran ye…so u jangan jeleous…hehehehe
Apa 3 perkara yang Ingin Anda katakan kepada Bekas kekasih.
Perkara pertama adalah
Kemaafan
Memang sukar nak memaafkan  Ex-B kerana telah menghancurkan perasaan aku suatu masa dulu..Penat kot setia selama 7 tahun.tapi akhirnya,putus ditengah jalan..Tapi aku cuba untuk memaafkan walau aku rasa tak sedia nak memaafkan lagi…eceh…
Terima Kasih
Terima kasih sesangat memperkenalkan aku kepada family Ex-B sebab aku sayang ibu dan ayah serta adik2 sampai sekarang..Mungkin hubungan kita dah takde,tapi hubungan kasih sayang antara family kita tetap berjalan seperti biasa…Dari nak jadi MIL terus jadi ibu angkat aku..
Pergi Jauh-jauh
hamboiii…statement ko!!…setelah apa yang pernah aku lalui,susah senang dengan Ex-B..heh!!! tak boleh harap…Terima kasih sebab ajar aku bagaimana untuk menjadi seorang yang kuat…
Terima kasih segalanya sebab kerana putus dengan Ex-B,alhamdulillah..aku temui kesayangan hati..ALHAMDULILLAH…insyallah…aku bahagia dengan mereka kesayanganku,suami dan anak..
puffffff…ada lagi ni nak keluarkan ni…tapi takpelah..tak berdendam mana pun…itulah kehidupan kita kan..bercinta bagai nak rak,tak semestinya itu jodoh kita..
Dah tamo cite banyak-banyak pasal ni…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *