cabaran 30 hari,  kelabbloggerbenashaari,  kisahsidairy.com,  lifestyle blogger

CABARAN 30 ENTRY : HARI 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Assalamualaikum
Dah pun masuk hari ketiga cabaran 30 entry ni..Alhamdulillah,walaupun masih banyak lagi entry yang perlu disiapkan,akan ku gagahi jua..ececeh..
Untuk hari ketiga nie,apa yang menguatkan saya.aku ambil dari segi kekuatan dalam kehidupan aku ye..
Sesuatu yang menguatkan aku dalam menempuhi hari-hari adalah mereka yang berada di sekeliling aku ni..


sumber :google
Yang paling utama adalah orang yang telah membesarkan aku.Yang bersengkang mata menjaga aku masa aku sakit dulu,Emak aku…Dialah yang menjadi penguat semangat untuk aku terus hidup melawan penyakit aku seketika dulu..Dialah Emak aku..Sehinggalah aku dah mempunyai keluarga sendiri pun,aku masih memerlukan dia bukan sebagai sumber kewangan,tapi sumber dorongan dan nasihat dari dia..Dia yang utama bagi aku…
Penguat semangat aku dikala aku memerlukan,sakit pening aku dijaga,itulah suami aku.Walaupun dia bukan jenis yang kaki romantik,tapi dia tetap berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk aku.. :
Penguat semangat untuk aku terus bekerja,penguat semangat untuk aku teruskan impian aku,Anak aku…Dikala aku stress bekerja,bila tengok dia,hilang segala stress dan keletihan bekerja..nak tepek gambar..tapi dia tak kasi…malu katanya…ececeh..
Dan..sesuatu yang menguatkan Tulang aku adalah susu…kalau tak macam mana aku nak baik dari patah kaki  dulu..hehehehe…So,dont skip minum susu ye cik puan…
P/s..En.husband..belikan i Anlene ye..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE