cabaran 30 hari,  kelabbloggerbenashaari,  kisahsidairy.com,  lifestyle blogger

CABARAN 30 ENTRY : HARI 2 : 5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

Assalamualaikum
Fuhhhh….Cabaran hari kedua…adeh…dah banyak kali typo…asyik undo jelah kerjanya…membebel dulu..
sumber:google
Susah ke nak memenangi hati aku ni.?
Ala..tak susah mana pun…sonang je tau…
Nak memenangi hati aku ni bukanlah susah mana pun..kacang je…Yang penting dalam pergaulan haruslah ada:
  1. Kejujuran dalam persahabatan..tamo lah kalau depan baik,belakang kata aku macam-macam..pernah terjadi kat aku…sebab tu sampai sekarang aku takde dah perkataan kawan baik..Kawan baik aku sehidup semati adalah emak ayah aku je…hehehe..jangan marah aaaaa.
  2. Menghormati aku,maksudnya menghormati permintaan aku,menghormati kehormatan dan maruah aku sebagai seorang rakan dan wanita.
  3. Memerintah sesuka hati..Ha…ni yang ni paling aku tak suka…suka suki nak perintah aku buat itu ini walaupun benda tu boleh buat sendiri…haishh..ai is sakit hati tau…
  4. Prihatin..dalam apa jua keadaan yang aku hadapi..at least ambil tau apa yang sedang berlaku pada diri aku nie..dah makan ke,,dah mandi ke..dah tidur ke..sihat ke…semua-semualah..
  5. Belanja aku pi shopping…hehehehe…pi makan..pi jenjalan.bagi coklat…bagi bunga…hehehehe…ok kan…jangan bagi bunga taik ayam dah la…
ok..tu je kot..sebenarnya banyak lagi..tapi dalam cabaran perlu ada 5 je kan..

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE