Uncategorized

Nur Awfiyah Ke Fasa Seterusnya

Assalamualaikum
Alhamdulillah…Baru je kot cerita pasal Nur awfiyah nie…Cerita Pasal apa?? Cer korang Buka Link ni.Aku ada cerita pasal  apa kesinambungan dari Entry ni..Ker korang malas nak baca…
Occay lah..aku baik hati nak terangkan kat korang pasal tu..Sebenarnya di Entry ini ada sedikit kegusaran bila Nur awfiyah dah 4 bulan still tak boleh menyiarap lagi..hati seorang ibu kan..Suka tengok perkembangan anak-anak yang membesar depan mata..
Rasanya entry ni hari selasa tuari aku up..Balik dari tempat kerja as usual,aku amik Nur awfiyah kat rumah abang aku,Borak-borak sikit dengan Kakak ipar aku,Dia kata Nur awfiyah dok sibuk nak meniarap…Mengaruk sebab tangan tak lepas bila nak meniarap tu…Amboii kemain lagi ye anak aku nie…Sikit-sikit nak karok!!…asyik lagu metalica jelah…
Ok fine..Balik kerja macam biasa bagi kat nenek dia..Lepas penat main ngan cucu,nenek letak kat tilam..Aku as usual,makan,minum and terus naik mandi..Masa dalam bilik dah dengar riuh rendah kat bawah,Babah dia dok tepuk-tepuk tangan,bising mulut babah dia,dok memberi sokongan kat anak..ececeh…
Masa aku turun bawah,tengok Nur awfiyah dah meniarap..Dok teleng kepala tengok ummi dia turun..muahaha…Kepala taklah boleh nak angkat sangat…Macam terpaksa je..haha…Lepas tu..pantang dibaringkan,confirm nak meniarap..Bila dah penat mula karok lagi…Pukul 3 pagi nak susu pun sempat lagi meniarap sementara ummi dia buat susu…Syukran…Dah boleh meniarap anak ummi nie..Alhamdulillah..syabas bete…Dah ke Fasa Seterusnya…anak ummi dah makin membesar…
babah kat belakang tu bagi sokongan kat anak..hehehe
Alhamdulillah..tak sabar nak tunggu Nur awfiyah ke Fasa Seterusnya..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *