INFO,  kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  motherhood,  nur awfiyah,  PARENTING

Nur Awfiyah dah Pandai Nak Pegang

Assalamualaikum
Tajuk takde SEO langsung kan…pfft..hehehe…takpelah…janji apa yang aku nak sampaikan tu,korang faham…Cerita pasal Nur awfiyah lagi boleh tak…Korang bosan tak..harap-harap korang tak bosan la kan…Yelah..bila dah jadi emak/ummi/mama/emak nie,semua nak cerita pasal perkembangan anak…Kalau bukan seorang blogger,confirm dia akan cerita kat kawan-kawan or officemate or jiran tetangga pasal anak dia dah pandai itu dan ini..
Tapi……… Tak salahkan…(eh..korang perasan tak,kebanyakkan entry aku banyak dot..dot…)takpelah kan..bukan dapat markah pun..hehehe
Ceritanya si awfiyah nie lah,bila nak menyusu mesti nak berperang dengan dia dulu,bila ummi dia nak pegang botol susu,sibuk nak pegang jugak.Tapi bila dah pegang,mula lah tangan dia nak tarik botol susu tu..Bila dah dia tarik,mengamuk sakan sebab tak dapat susu..Terpaksalah bagi dia pegang napkin yang dah diikat-ikat buat macam anak patung…nanti aku tunjuk macam mana…hehehe..
Nielah anak patung napkin…
aku ambil dari blog ni
Kalau zaman-zaman kita,mana nak dapat anak patung kan..so mak-mak kita buat lah replika anak patung nie guna napkin atau kain batik..
Bagi aku bagus pakai nie,sebab kalau kita bagi anak patung kat anak-anak,takut lah nanti dia terkena selsema atau batuk sebab bulu anak patung tu kan…
wat masa nie memang bagi nur awfiyah pegang patung napkin tu
Berangan nak pegang sendiri…Makin geram ummi dengan dia…tapi itulah yang selalu buat ummi tersenyummm
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE