hujung minggu,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah

Nur awfiyah dah pandai mengurat!!

Assalamualaikum
Hamboiiii…tak sempat nak draft entry dari pagi tadi…adeh…maklum la hari minggu..so lambatlah bersiaran..melayan anak dara sorang ni, sesambil melayan mata..bhaha…nak ken topup tidur untuk malam pulak..sat gi nak sambung beraya pulak..
Nak beraya rumah abang yang sejK 1st raya tu, masih lagi tak sempat nak pi beraya di rumah dia..sesambil tu, nak pi beraya di rumah ex-schoolmate..agak agak mood awfiyah ni ok x hari ni…emmm..tak taulah…
Eh..saje je nak post gambar anak dara sorang ni dengan cucu sedara…eh..aku dah jadi nenek ke..ambooiiii, tuanya kau!!!!!

Ececeh..anak dara sorang ni, masa snap gambar ni, dia dok menjerit-jerit…isk..isk..please behave ye anak…
Oklah korang..selamat berhujung pintu…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *