INFO,  kisahsidairy.com,  salam jumaat

3 Jenis Nafkah Dari Suami

Assalamualaikum
Dari Abu Hurairah, dia berkata, “Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam telah bersabda: ‘Sesungguhnya membaca “subhanallah walhamdulillah wa laa ilaha illallah wallahu akbar (Maha Suci Allah, segala puji bagi Allah, tiada sesembahan yang berhak disembah selain Allah, dan Allah Maha Besar)” adalah lebih aku cintai daripada segala sesuatu yang terkena sinar matahari.” (HR. Muslim no. 2695).



Hah..yang nie pasti ramai wanita kat luar sana yang suka dengar…ececeh..mesti lepas nie share dengan En.husband kan…
Quotes nie aku dapat dari fb..So,aku saja nak share kat korang..kot-kot lah kaum adam tu lupa atau buat-buat lupa…Salam jumaat ye..Jangan lupa kaum adam,hari nie pi solat jumaat…Si hawa jangan pulak pi bershopping ye..Mentang-mentang hari nie masa rehat lama..hehe..aku tak dapat lah nak rehat lelama…Standard time je..
sumber:fb

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

24 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *