bertukar domain.,  kisahsidairy.com,  renew domain,  Uncategorized

Dah pun Renew Domain

Assalamualaikum
Dah hampir setahun menggunakan domain www.kisahsidairy.com nie..Sekejap je kan masa berlalu..
Dah dapat emel untuk renew domain minggu lepas lagi..hahaha..tapi aku saja abaikan emel tu..Hari nie Netkl hantar lagi reminder untuk aku renew domain.
netkl
Korang faham kan kenapa aku perlu ambil gambar macam nie..
Untuk tidak berlaku masalah yang tidak diigini,aku renew jugak hari nie…Yelah..takut nanti dah expired ke,dah satu kerja nak kena emel balik kat Netkl tu kan..
Tak mahal pun renew Domain nie..Setakat nie aku puashati dengan Netkl..Takde masalah pun..
Sesiapa yang rasa nak menggunakan domain sendiri,boleh la menggunakan khidmat NetKL nie..Memang bagus.. Boleh klik http://billing.netkl.com/ nie..
Harga untuk Domain nie hanya RM35.Untuk yang baru sahaja nak guna domain,tambah rm3 untuk diorang setup domain kat blog kita nie.
Kira senang la berurusan dengan diorang nie
netkl
Dah pun Renew…Senang hati skit…hehehe
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE