kisahsidairy.com,  memories,  schoolmate,  selamat hari raya,  Uncategorized

Tahun Beraya Dengan Ex-Schoolmate

Assalamualaikum
Aku rasa seronok sangat beraya tahun nie.Walaupun menyambut raya secara ala kadar,tetapi kemeriahannya apabila menyambut tetamu yang tak putus-putus beraya…alhamdulillah..
Masih lagi dalam mood beraya..Syukur sangat bila tahun nie perjumpaan dengan Ex-schoolmate walaupun tidak serentak,tetapi sangat meriah bila mana banyak cerita yang dikongsikan..
Kebanyakkan mereka,aku dah tak jumpa diorang start dari lepas spm lagi..Ada antara diaorang yang aku tak jumpa selama 16 tahun..Lama tak..hehehe..
Syawal kali ni menemukan kami…Ada yang tak sempat aku nak snap gambar bila bersama mereka..
Bila kami dah berjumpa ,terlalu banyak cerita yang ingin dikongsikan..Mengimbau kenangan masa sekolah,bercerita tentang tragedi pahit manis masa zaman persekolah,memang tak cukup masa nak berbual..Nasib baik la para suami kami nie sporting tak hengat…Layankan je sang isteri-isteri bercerita..Sunggu menyeronokkan…Aku abadikan beberapa gambar untuk kenang-kenangan…Mana tau ada anak2 antara kami mengenali…Memanjangkan lagi ukhwah yang dibina dari zaman persekolahan..Insyallah..
bersama Lisa dan Ct Zakiah serta anak-anak kami
Si awfiyah memang tak suka gaknya ambil gambar

Bersama Hani dan Fidz,terselit MIL aku kat belakang tu…hehehe
Semoga Ukhwah yang dibina harap berpanjangan hingga di hujung usia..insyallah
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE