Uncategorized

Bawa Nur Awfiyah Checkup

                                                                           Assalamualaikum
Hari ni, bawak cik fiyah ni pi checkup..appointment sepatutnya pukul 3 petang, tapi terlambat sikit.Terpaksa tunggu babah balik kerja..Babah awfiyah bekerja hari npernah jumpa tu yang lambat sikit..
Sampai klinik, terus bergegas ambil nombor, takut juga lambat ambil nombor.lambat pulak balik nanti . Alhamdulillah, nombor tak begitu jauh dari nombor yang ada tu..
Nasib baik awfiyah tak mengamuk ..risau jugak kalau lambat sangat, anak dara sorang ni mengamuk…kalau dia dah start menangis, memang nak kena cepat cepat memujuk.Kena jugak cepat cepat cari tempat yang berangin sikit.Biasalah bila ramai orang, keadaan ruang tu akan jadi panas kan..
Hari ni awfiyah cuma timbang je..dah selesai da suntikan kedua DTAP yang kedua bulan lepas.Bila baby berusia 4 bulan ni, tiad suntikan apa apa pun.cuma check berat badan je..DTAP ketiga bila dia berusai 5 bulan pulak…
Sebelum pi klinik, sempat ummie ambil gambar selfie awfiyah. ?

Alhamdulillah, dah pun naik setengah kilo lagi…risau jugak, tak berapa nak naik sangat..Tapi perkembangan yang baik.
Lepas balik dari klinik, sempat lagi beekunjung rumah kawan lama yang dah bertahun tahun tak jumpa..nama je duduksatu tempat, tapi tak pernah jumpa..nantikan entry tentang tu esok ye…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *