sinopsis drama

Episode Akhir Ramadhan Jangan Pergi

Assalamualaikum
Pastinya ramai yang menunggu episode last cerita nie kan..Kalau korang ikuti cerita nie dari awal,banyak pengajaran yang kita dapat dari cerita nie.Memang sakit hati dengan jalan cerita nie yang dikarang  begitu baik sekali.
Kita tengok,adakah farah dan johan akan kembali bersama semula selepas dugaan yang berat yang menimpa mereka.
Sedikit sinopsis tentang cerita nie
Farah berkahwin dengan Johan pada usia muda dan dikurniakan seorang anak lelaki, Aidil. Hubungan mereka renggang sejak Johan berkawan rapat dengan Nadia. Tambahan pula, ibu Johan Mariana tidak menyukai Farah kerana menganggap Farah tidak sepadan dengan anaknya.

Menjelang bulan  Ramadan, Farah terkejut apabila mendapat tahu Johan mahu melamar Nadia. Pada mulanya, Farah menyangka akan dimadukan, tetapi sebaliknya. Johan mahu menceraikannya. Farah sedar, mungkin ini balasannya kerana dia mengingkari ibunya Rohani. Rohani juga tidak merestui perkahwinan Farah dengan Johan kerana Johan biadap dengan orang tua.

Pada suatu hari, Johan mencuri kad ATM Farah selepas mengusir Farah dari rumahnya. Apakah yang akan terjadi kepada Farah? Berjayakah Nadia mendesak Farah supaya bercerai dengan Johan? Adakah Johan dan Farah akan bercerai juga? Nantikan jawapannya dalam drama tersebut.
Malam nie pukul 9 malam di tv3..insyallah

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *