Uncategorized

Belum boleh balik

                                                                                Assalamualaikum
Sebelum tunggu waktu berbuka ni, ambil masa sikit ank up entry.takde cerita lain melainkan cerita nur awfiyah aku tu..jngan korang bosan da ler, tapi kalau korang bosan, tak dapek den nak nolong yerk.,
Emmmmm, harapkanlah dapat keluar hari ni, tapi hampa bila doktor kata tunggu satu hari lagi,
Tak sanggup dah nak tengok nur awfiyah asyik kena cucuk je, masuk nie dah 5 kali cucuk..sabtu lalu, nur awfiyah terpaksa masuk air, sebab dia kurang menyusu..kalau masa sihat, 3 aunz tu rileks je…sekarang ni nK habiskan 1 aunz pun payah sesangat,.dok paksa2 dia pun takut lain jadiknya, kahak kat tekak dia tu aku rasa makin banyak je.Nak je aku korek keluar, tak pulak dia muntah kan,,, kalau dia muntah ras lega sikit kan,,
Sedangkan kita orang tua ni, kalau batuk, rasa sakit je dada, inikan baby macam nur awfiyah ni.
Tapi hari ni gembira sikit tengok perubahan nur awfiyah, susu dah banyak sikit, Doktor pun dah stop bagi gas kat dia..oh ye, dia starrt diberi gas masa hari jumaat lagi, setiap 4 jam sekali, hari sabtu tu, dah kurang sikit la dari 4 jam ke 6 jam pulak,..Dan hari ni, dah tak guna gas, cuma masih lagi gunakan oxygen.

Ambil masa jugak nak tidurkan dia, memandangkan dia dah biasa dengan buai..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *