Uncategorized

Kad Raya Pertama Dari Blogger Pada Tahun Ini

Assalamualaikum
Hamboiii…Kemain panjang lagi tajuk entry aku ni ek!! layan kan je lah ye…Suka hati ler nak letak tajuk panjang berjela…Belum satu muka surat pun.
Hoyehhh!!! i is suke sangat-sangat sebab pada hari ahad yang lalu..Eh..jap-jap…ahad yang lalu baru buat entry hari nie ker…Ko Mampu!!
Meh aku nak cerita nie,aku dapat  kad raya pertama tahun nie dari blogger Khaty …Thanks kak…
Alhamdulillah…sudi jugak bagi aku kad raya..Bagi aku bermakna sangat tau dapat kad raya dari rakan-rakan blogger…
Thanks pada kak khaty for this lovely kad raya…cewah…omputeh gitu..
Jom terjah blog kak Khaty ni
Lepas nie agak-agak ada lagi tak sudi memberi..kita tunggu je la yer,

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *