Uncategorized

Persiapan Baju Raya Untuk Nur Awfiyah

Assalamualaikum
Nak kata nak yang teruja nak beraya tu mustahil la kan sebab Nur awfiyah kecil lagi..Manalah tau nak mintak baju raya bagai..Apa yang umie beli tu,itu jugak yang akan dipakai oleh Nur awfiyah..hehehe..Mak ko nie yang terlebih excited nak oiii!!..
Orang lain rileks yilekss lagi..Eh..sape kata..Dah ramai aku tengok dok update persiapan raya untuk anak-anak..Dah siap post gambar pi shopping bagai..Nak jugak…hehehe..
Tapi dalam entry nie,umie Nur awfiyah nie takdelah interframe lagi dalam gmabar-gambar nie..Takde orang kot nak tolong amik kan gambar masa shopping baju Nur awfiyah..haha
Yang bestnya si Awfiyah nie rileks je umie dia letak dalam bakul-bakul baju dekat dalam butik tu..kau Hadoo!!,,kalau kat pasaraya tu kompem aku kena marah sebab letak anak macam tu..manalah tau,dalam keghairahan mak bapak bershopping sakan,tertinggal pulak anak kat pasaraya tu.Memang Kes naya ler jawabnya
Tak beli banyak pun baju Nur awfiyah..Takat nie baru beli 5 helai baju dan 2 helai baju yang dah disponsor oleh makcik-makcik Nur awfiyah..Seronok ko nak ek!!…Takde pulak orang nak sponsor baju untuk umi ko nie …hahaha..
baru perasan beli baju banyak baju yang ada minnie dan berwarna pink..kelas anak aku nie..
Baju kurung???memang non-hado la jawabnya…Kang tak pasal-pasal si awfiyah nie mengamuk pakai baju kurung…Masa nie biarlah pakai baju-baju macam nie…insyallah,tahun depan dah boleh pakai baju kurung..
Bulan depan dah boleh beli uminya pulak..so nur awfiyah tak boleh beli lagi…hehehe…yelah tu.hehehe..
Eh..ada yang tak sambu puasa ke hari nie..Bagi yang wanita tu aku faham,yang lelaki tu,pun kena faham-faham jugak la kan..
Selamat berbuka puasa ye korang..jangan lupa baca doa makan dlu,
till meet again tomorrow…bye

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *