kad,  kisahsidairy.com

Kad undangan Dah Pelbagai

Assalamualaikum
Beberapa hari lepas,dapat kad undangan yang bagi cukup kreatif dan dari segi lain macam tak sesuai untuk di buat sebagai kad undangan..Tapi itu bagi aku la kan..
Mungkin korang pun dah agak apa yang aku ceritakan ni kan..
Dulu aku pernah dapat kad undangan macam bil api dan air..
Sekarang ni yang aku terima adalah sekeping cheque undangan berwarna kuning..Kalau dah warna kuning macam nie,confirmlah korang tau dari bank mana kan…heheheh..
Apa pun yang pasti,aku terima banyak kad undangan musim cuti sekolah nie,ada yang aku tak dapat nak datang sebab awfiyah kecik lagi..Takut dia meragam pulak..
See…kreatif sungguh diorang nie kan,,
Tapi aku lebih suka kad yang ada banyak katun comel-comel tu..
Nak blogwalking untuk segmen dari deno pulak..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE