blogger lifestyle,  nur awfiyah

Kerinduan Tidak terhingga!!

Assalamualaikum
Selamat pagi..Hari pertama bekerja setelah hampir dua bulan tidak bekerja..Memang liat jugak la nak bersiap ke kerja.Apatah lagi nak tinggalkan Nur Awfiyah.Dua tiga kali jugak keluar masuk tengok dia sebelum ke kerja.
google
Lain rasanya bila dah hari-hari bersama dengan dia.baru pukul 9 dah rasa macam setengah hari teringatkan dia.Umie kerja untuk Nur Awfiyah jugak.Malam tadi dia meragam,mungkin kepenatan sebab semalam baru balik dari Melaka.
Entry autopublish aku dah buat untuk minggu lepas.Hari sabtu lepas,aku dah balik kampung kota Tinggi.Hari Khamis dah bergerak ke Melaka sebab ada kematian sampailah hari Ahad.
Takde kesempatan untuk aku blogwalking dan juga update entry walaupun aku tau ranking semakin teruk..emmm…tu dah tak ambil kira dah..Tunggu masa dan ketika lain la untuk naikkan semula.
Tetiba rindu dengan Awfiyah..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE