blogger,  ranking alexa

Update Ranking Alexa yang Menurun

Assalamualaikum

Baru beberapa hari tak update blog dan blogwalking secara konsisten,Ranking Alexa dah merudum..Adoyaiii..Memang lately nie ,aku jarang nak blogwalking..Mungkin sebab dua tiga hari nie,aku lebih tertumpu pada Nur Awfiyah,Nak tengok lappy kat sebelah pun malas..

Lagilah ulang alik ke rumah baru untuk tengok proses renovation yang dah banyak tergendala..Duit dah 90% bayarannya..Risau jugak..Yelah walau kita kenal macam mana orang tu,tapi kalau dia buat tak elok,susah jugak kan..

Dah…dah…Nak cerita pasal Ranking Alexa yang makin merudum..Ada pulak tanda merah..Menjunam ke bawah arrow tu..Hoho…Mungkin ada silapnya kan..

Biarlah dulu ranking Alexa tu demam,Insyallah,nanti kalau dah bekerja,adalah masa aku banyak untuk blog kan..heheh..

Perbezaan Ranking alexa hari ni dan juga beberapa minggu lepas…sakit hati den!!
  
Hari ni
Beberapa minggu lepas
Tapi yang peliknya rasa lagi bagus yang hari nie kan..Tapi yang kat Malaysia je…Yang sebelah tu makin naik…buat guano khen…Sabau jelah..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE