blogger,  blogger lifestyle,  Dunia Blogging.Blogger baru

Dapat Hadiah Dari Blogger Farah Waheeda

Assalamualaikum
Alhamdulillah..Dapat lagi koleksi hadiah dari Blogger..
Sebenarnya hadiah nie dah lama sampai..Rasanya dah 2 minggu..Tetapi disebabkan aku guna alamat company,so hari nie baru ambil.
Ada Fridge Magnet Guitar dan pencil tu..
Haishh…Bila tengok hadiah nie,teringat pulak hadiah yang belum sempat aku poskan..Bila nak pos tak taulah,..Kesian mereka menunggu..huhu…Memang dekat sebulan dah terabai..Tinggal nak beli setem je tu..
Thanks Farah dengan hadiah nie..boleh akak kumpul buat koleksi kat peti ais tu..
Jom korang terjah blog Farah
♥ Blog Mrs. Secretary ♥
Sorry Farah..akak ambil header nie tanpa pengetahuan..
Korang klik Header nie untuk ke blog Farah ye
Masih berhutang blogwalking kat blog2 rakan-rakan blogger..
Busy weh!!! petang nie nak bawa Nur Awfiyah Berkhatan pulak…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *