blogger,  blogger lifestyle,  nuffnang

Cashout Nuffnang

Assalamualaikum

Semalam,sudahpun Cashout Nuffnang.Memang niat hati nak suruh beranak banyak-banyak.Tapi ada tujuannya..Rahsia tau..hehehe..Kalau nak beli baju raya pun tak sempat sebab,Kadang-kadang Nuffnang  nie cakap je 30 hari,tapi lebih dari 30 hari…Takpe..Sabr menanti.

Boleh la kumpul balik duit dari Nuffnang tu kan..Insyallah..kalau kita rajin,beranak pinak duit dalam Nuffnang tu.

Sekarang Baki yang ada kat Nuffnang tu dah Zero.


Nuffnang
see..dah zero pun
Hari nie nak settlekan blogwalking segmen-segmen yang aku dah join…Ada 2-3 segmen untuk aku settlekan untuk balas balik blog diorang..Insyallah..kena settle satu-satu..
Dapat blogwalking pun masa Nur awfiyah tidur..
See u then!!

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE