nur awfiyah,  PARENTING

Nur Awfiyah Genap Sebulan Hari Ini

Assalamualaikum
Alhamdulillah…Dah pun sebulan Usia Nur Awfiyah.Semalam bawa pi klinik untuk injection Hepatitis B dos 2 untuk dia.Nasib baik dia tak menangis berpanjangan
Cuma ada meragam sikit semalam dan hari ni.Tak taulah kenapa..Orang kata nak bertukar bulan,bayi memang macam tu..Menjaga bayi nie memerlukan tahap kesabaran yang tinggi.Tapi naluri keibuan memang macam tu kan..Itulah yang ada pada seorang ibu dan tidak kepada ayah..Tahap kesabaran seorang ibu tu memang tinggi kan,
Sekejap je dah sebulan..Diam tak diam je jaga dia..Alhamdulillah,tak susah sangat nak jaga dia..Harap dia membesar dengan baik dan boleh membanggakan aku dan suami satu hari nanti..Insyallah
sumber :google
Nak blogwalking jap..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *