blogger lifestyle,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah,  PARENTING

Tiada Lagi monday Blues

Assalamualaikum
Takde lagi perkataan tu untuk aku yang sudah menjadi suri rumah sepenuh masa ni.Bagi aku, hari minggu tu dah xde istilah istimewa dah.Mungkin sebab hari hari duduk kat rumah ni, melayan si fiyah 24 jam..cuma keseronokkan berhujung minggu bila en.husband ada kat rumah ni.
Esok cuti, en.husband dah janji nak bawak aku ngan fiyah jumpa atuk ngan nenek dia di kota tinggi.Yelah, dari tak kemana, baiklah balik kampung.Atuk ngan Nenek fiyah dah sibuk bertanya bila nak balik..
Nak bawak fiyah pi jenjalan pun, fiyah kecil lagi..Belum pun habis hari.Insyallah, 15 hb mei ni, genaplah fiyah sebulan..Alhamdulillah. ..tak sangka berlalu bwgitu pantas..
Awalnupdate entry hari ni, lepas bersahur tadi, terus mata dah tak boleh nak pejam.Bilandah ada anak ni, dah 4ak payah hak kunci jam bagai, sebab fiyah dah kejutkan umi dia..heheh..Alhamdulillah. .aku seronok menjadi seorang ibu…
See uols nanti..nak sambung buat keje apa yang patut..
Tahniah buat ben ashaari diatas kelahiran bayi perempuannya..suka baca karenah qaliff lately ni..

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE