kisahsidairy.com,  RESEPI

The Making Of Choclate Cake

Assalamualaikum
Fuh…omputeh ko!!!! Hehehe…Bila dah duduk rumah ni, banyak jufak masa terluang.Terutamanya bila Awfiyah tidur.Si anak saudara aku umairah dah dok sibuk suruh makngah dia buat kek coklat.
Dulu memang rajin la aku buat.La ni je yang payah sikit.Tapi bila ada pemanggang ajaib ni, semua nak di cuba.Orang kata buat kek guna pemanggang ajaib ni senang.
Bahan bahan semua dah ada kat rumah.Tinggal nak buat jugak.Aku terfikir, naklah cuba buat kuih kuih tradisional.Bila ada  kenduri yasin, boleh la orang tempah ngan aku..Tu cuma angan angan je.Rapi tak taulah jadi ke tak..
Semalam petang, lepas Awfiyah tidur, maka bermulalah projek buat kek coklat.semua main campak campak je..senang..hehe..
Betullah, senang je pakai pemanggang ajaib ni.cuma nak kena jaga api jekah.takut nanti hangus pulak.

Oklah ni kan..
Resepi????..korang google jelah ye..heheh
Kek ni dah habis pun ..anak saudara aku dua orang tu memang hantu kek coklat..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *