di pagi hari sabtu

Hari Sabtu!!

Assalamualaikum
Selamat pagi semua…Alhamdulillah..pagi yang mendamaikan..Dari malam tadi hujan..masa nak pi kerja tadi,hujan dah berhenti..Tapi nie masih nampak mendung..

ihsan google
Biarlah hujan pun,lagipun kesian sangat pada mereka yang terkena catuan air tu..Dapat juga merasakan betapa payahnya mereka bila air takde ni.
Harap catuan air nie tidak akan lama,dengan kehadiran hujan ni.
Tempat korang macam mana pulak…Hujan or tak?
Semalam on leave..Melawat adik sakit..Actually,she’s pregnant..tapi dengan penyakit buah pinggang yang di hadapi,terlalu banyak komplikasi terhadap dia.Darah timggi sehingga mencecah 200.Sangat kasihan..Baby terlalu kecil di dalam..antara boleh survive atau tak je..Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia.
till meet again…bye
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE