percutian

Setelah Beberapa Hari bercuti

Assalamualaikum
Rindu gile dengan blog ni..Nak update masa dalam percutian memang tak berkesempatan..Hari pertama percutian adalah aku update sikit..Masuk hari ke dua memang tak sempat nak update..
Setelah 4 hari bercuti,hari nie aku bekerja dengan penuh SEMANGAT..Walaupun penat tak hilang lagi,aku gagahi jugak untuk ke tempat kerja hari ni.Itupun cuti dah terlebih satu hari sebab aku sampai ke rumah 6 pagi semalam…Nak terus ke tempat kerja memang tak larat la..
Banyak cerita yang aku nak cerita sepanjang percutian aku ni..Ada berita gembira dan ada juga berita duka..
Itu nanti aku akan cerita pada next entry.
Kalau korang termasuk dalam friendlist aku di facebook,pasti korang akan melihat notification tentang percutian aku.Dimana aku berada,semua aku up status kan..Ada juga yang menegur aku,di kala dunia sedang bersedih dengan kehilangan pesawat MH370,aku seronok bergembira dengan percutian tu.
Wahai kawan,terima kasih menasihati aku,aku terima pandangan dan teguran dari korang,Tapi tak bermakna aku bercuti dan bergembira,aku tidak mengingati apa yang terjadi di sekitarnya.
Setiap kali kami di Hotel,kami akan melihat perkembangan tentang pesawat MH370.Newspaper pun kami tak pernah tinggal semata-mata untuk melihat perkembangannya..Percutian kami tu telah dirancang sebelum pemergian MH370 lagi,macam mana nak kami cancel semua percutian yang sudah dibayar.
Tapi itu pendapat masing-masing..aku tak boleh nak bercerita panjang pasal nie kerana isu ini sangat sensitif,,
kami bergembira,bukan tanda kami tidak hormat dengan peristiwa itu..
Masih sakit sakit badan lagi..Alhamdulillah..sedikit sourviner untuk rakan-rakan office dan juga Top Supporter Kisahsidairydotcom nie.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *