nuffnang,  Uncategorized

CPUV lagi!! Digi Project Red

Assalamualaikum
Alhamdulillah…sekali lagi…Dapat BE/CPUV dari DIGI pulak..hehehe..walaupun bukan pengguna Digi,tapi Nuffnang tetap bagi aku BE/CPUV nie..macam la Nuffnang tu tau aku pakai digi ke tak..Ade Kesah ke dia..
Rasanya Nuffnang tak putus-putus berikan aku BE/CPUV..bersyukur sangat.Terima kasih jugak kat korang..kalau bukan korang yang rajin menyinggah kat blog nie,takdenya aku akan dapat percent yang tinggi dari Nuffnang..maknanya jumlah yang dikreditkan tu bergantung kepada jumlah pengunjung jugak kan.
Maklumat lanjut korang boleh layari  Digi.com

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE