Nagging,  Uncategorized

Pemberian Di terima Seikhlas Hati

Assalamualaikum
Wah..wah..wah…Cik bubbly kita hari nie ber”pink” hari ni..Eh..sesuai sangat shawl tu dengan baju dan kasut..hehehe…Baca Entry dari Cik Bubbly kita nie

>> http://www.bubblynotes.com/2014/02/salam-jumaat-have-good-day.html

Dah kenyang semua?? hari ni dok pi makan nasi ayam penyet.Itu dah memang kegemaran kitorang..Sape 3 orang tu?? oh…of courselah aku,TB dan sorang officemate kita nie..

Cerita semalam,tapi belum basi lagi la..Ada hamba Allah yang baik hati bagi Apam polkadot kat aku malam tadi,.tu pun nak cerita ada kesah!!!! cerita jugak la…

apam polkadot
cantikkan bungkusan dia

resepi apam polkadot
suka tengok…menyerlah warna
Dulu pernah juga buat apam polkadot nie,tapi lebih sedaplah kalau ada orang yang bagi..lagi la bertambah kesedapannya..Rezeki….Janganlah ditolak..Dah selamat sampai dalam perut aku nih…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *