Nagging,  Uncategorized

Adik kembar Saya Di Johor

Assalamualaikum
Salam pagi sabtu semua..wah..bila bercakap mengenai kembar nie,memanglah teruja..Kebanyakkan kembar nie selalu sangat menarik perhatian orang.Sebabnya mungkin dari pandangan kembar yang seiras dan tidak seiras.Selalunya jugak orang ingin nak mengetahui kehidupan pasangan kembar nie kan..
Begitulah keyword yang aku jumpa di Blog aku nie..Aku tak pasti kenapa orang mencari pasangan kembar nie..Siapa ada keturunan kembar..Angkat tangan??? Kalau ikut keturunan aku,ada jugak yang kembar.makcik aku yang duduk johor nie.Kalau tengok pada wajah mereka memang susah nak pastikan mana satu nama yati dan mana satu nama Nani.
Bila dah kahwin pun mereka enggan berpisah jauh,nasib baik dapat suami pun dekat-dekat je.Kalau korang tengok anak masing-masing mempunyai wajah yang sama..hehehee..yelah mungkin mak mereka kembar,Tu yang turun pada anak tu
baby kembar
Sumber : google
Teringat masa jalan-jalan di KLCC 2 tahun lepas,Terjumpa budak kembar  tiga.Memang muka mereka seiras sangat..Mak dok sibuk suruh ambil gambar si kembar nie..Memang comel..Dalam pada tu,boleh cakap kat aku,kan bagus awk dapat anak kembar tiga jugak..hehehe…yo ler tu mak..nanti mak jugak dok pening cucu ramai sangat…hahahha.
kembar
Korang boleh baca entry aku nie + Si Kembar 3
Kenapa entry aku pasal Kembar??Ini semua gara-gara Keyword di Nuffnang yang mencari kembar di Blog aku nie..hehehe..
keyword
Aku ada cerita sedih nak bagitau korang..huhuhuhu.Malam tadi tak boleh nak tido sebab memikirkan kejadian semalam..Tunggu next entry la ye…
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE