Malware jahat menyerang Blog,  Uncategorized

Malware Menyerang Lagi!!

Assalamualaikum
Terkejut!!!!!!!…bila masuk masuk blog je dah keluar Malware Detect..gabra kejap..Cuba cuba jugak nak cari tutorial yang berkenaan dengannya..Tapi semua tak menjadi..

Terus buat ccleaner..kot lah terkena komputer nie….Panik jap.huhuh…siap announce kt group whatsapp bagai..
Bila teringat sekarang nie musim anonymous banyak sangat sekarang nie,terus cari komen komen yang diorang hantar…confirm..Memang banyak dari situ..aduh…Nak tau berapa komen dari anonymous tu..semuanya 254…bha..haha…Banyak nya ko bagi..taksempat nak clearkan kau dah sampai beratus ratus ye..JAHAT!!!..
Boleh tarik nafas lega bila dah restart komputer,ccleaner balik,buka blog..Tengok dah hilang Malware tu..Alhamdulillah…
yeayyy…buat masa ni komen kena verified dulu sebelum publish…takut terkena lagi…minta2 lepas nie takde lagi..
Happy blogging Korang…Happy weekend..Tak kemana pun sebab en.husband keje..
Bosan!!
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE