Uncategorized

Pekena Cendol Kampung

Assalamualaikum
Bila dekat kampung nie, macam macam benda yang aku nak makan.
Siapa suka makan cendol..?????
Yang pastinya sesiapa yang duduk ingin merasa makan cendol yang sedap, bila singgah ke kota tinggi, bolehla singgah di simpang Sungai Mas.Nak cari kedai ni bukan susah sebab ianya terletak betul betul di Jalan Besar.
Kalau korang ke Desaru, boleh la singgah ea…
Specialnya kat aini ada cendol pulut hitam, kacang, cendol special.Hargabsetiap cendol tu rm1.70 je, kecuali cendol special.Ada lagi yang specialnya iaitu laksa johor…
Setiap hari memang ramai orang kat kedai ni, Kalau yang tak bernasib baik, pergi lambat sikit, cendol sure habis…hehe..
Jom jamu selera.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *