Uncategorized

Pekena Cendol Kampung

Assalamualaikum
Bila dekat kampung nie, macam macam benda yang aku nak makan.
Siapa suka makan cendol..?????
Yang pastinya sesiapa yang duduk ingin merasa makan cendol yang sedap, bila singgah ke kota tinggi, bolehla singgah di simpang Sungai Mas.Nak cari kedai ni bukan susah sebab ianya terletak betul betul di Jalan Besar.
Kalau korang ke Desaru, boleh la singgah ea…
Specialnya kat aini ada cendol pulut hitam, kacang, cendol special.Hargabsetiap cendol tu rm1.70 je, kecuali cendol special.Ada lagi yang specialnya iaitu laksa johor…
Setiap hari memang ramai orang kat kedai ni, Kalau yang tak bernasib baik, pergi lambat sikit, cendol sure habis…hehe..
Jom jamu selera.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE