Uncategorized

Laksa penang menu hari minggu

Assalamualaikum
Mablesss..hihi… dari minggu lepas macam teringin nak makan laksa penang..Aku bernasib baik sebab kalau nak makan apa apa kakak ipar sedia buatkan..
Sediakanlah sahaja bahannya..confirm dia buatkan.Disebabkan hari ni hari miggu bagi kami kami yang tertentu ni, maka planning lah aku dengan kakak ipar buat Laksa Penang.
En.husband hari ni kerja..so xde apa nak buat…lepak rumah abang aku..kalau nak tau rumah kami satu taman je.Jalan kaki je nak gi rumah dia..
Taklah bosan..
Apa menu korang hari ni.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *