Uncategorized

Harga emas Turun?

Assalamualaikum
Bila musim cuti sekolah nie, kat mana mana pun penuh..Mungkin family bawa anak anak untuk beli persiapan persekolahan.
Seperti biasalah bila bekerja nie, nak cari keperluan dapur memang ambil masa di malam hari..Hari minggu dah sibuk dengan kerja kahwin.
MIL pun sibuk nak beli emas..Nak tambah koleksi kononnya..Terkejut bila tengok kedai emas ramai pelanggan.Rupa rupanya harga emas turun  dalam 14+..tak ingat berapa ringgit tadi..wah….patutlah ramai orang..Tapi disebabk MIL tak berkenan sangat dengan pattern kat kedai tu, terpaksalah cari kedai lain.Biasalah sekarang nie kebanyakkan emas semuanya jenis tak mampat…lagipun citarasa orang muda dan orang tua kan berbeza…
Misi mencari akan diteruskan hari minggu nie.Harap harga emas takkan berubah…amin..

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE