Nagging

Nasib Baik Halfday

Assalamualaikum
Salam pagi warga blogger..Alhamdulillah…sampai ke hujung minggu kan..Korang mesti tak sabar sabar nak tunggu hari minggu nie.
Semalam warga Johor bercuti..Jadi bolehlah sambung cuti sampai hari ahad..Kira cuti bolehlah dapat 3 hari kan.
Tapi tidak bagi aku yang kerja 6 hari nie..Nasib baik halfday hari ni.En.husband  dah bagi lampu kuning suruh bercuti,Tapi aku bagi lampu merah sebab tak boleh nak bercuti memandangkan  baru je bercuti panjang..Yelah..takut performance nanti tak baik..Biasalah orang kerja swasta nie..Semua nak kena jaga kan…
Sepatutnya kena balik Melaka untuk ambil MIL kat sana,tetapi disebabkan aku kerja hari nie,terpaksa di tunda untuk balik Melaka hari nie,Itupun selepas aku balik kerja..NASIB BAIK HALFDAY!!
Kepada yang  bercuti tu selamat menyambung cuti,yang kena kerja hari nie,KITA SERUPA!!!
Oklah..perut dah berkeruncung nie,sempat buat mee goreng pagi tadi,sedap makan panas-panas….
hari nie insyallah dapat blogwalking skit skit kat blog korang sebab petang dah balik MELAKA
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE