food Review

Makan di Bola bola Chicken Chop

Assalamualaikum
Hari nie tertunai jugak nak makan dekat sini.Actually reztoran nie baru buka beberapa bulan yang lalu.Tapi hari ni baru berkesempatan.
Hari nie pegi meja memang full.Terpaksa menunggu tapi taklah lama sangat..Tu pun dapat meja yang kat luar je.oklH dari tak dapat.Nasib baik jugak ada couple tu dah nak balik, jadi dia bertimbang rasa jugaklah untuk bagi seat kat kitorang.
Aku bagi tengok gzmbar je dulu kekdahnya..maaflah kalau gelap.Namanya pun dapat seat kt tempat gelP ni…dh kira occay la kan.
Suka tengok buku menu dia yang unik nie.
Ok..nak makan dlu ye..sat lagi aku upload gambar makanan pulak.

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *