Uncategorized

Ngeteh

Assalamualaikum

Korang tau apa itu ngeteh?
Hehehe…itu kata orang jawa lah..kiranya ngeteh nie macam kita dah makan , lepas tu kita makan lagi, tapi makan benda benda yang ringan.yelah kot..tolong korang yang tau terjemahkan maksud tu..hehe

Sebenarnya takdepun nak cerita apa kekdahnya ngeteh tu.ceritanya bila lepas balik dari membeli lauk, memang tak sah la en.husband akan ajak aku ngeteh..

Minuman wajib kami…Teh tarik, walaupun aku tau sebenarnya tak bagus amalkan selalu minum teh tarik nie..of courselah makanan kami roti canai..
Aku order roti canai cheese, en.husband pulak roti nan..sebab dia takmau yang berminyak nie..sebab tu dia order roti nan tu..

Sambil tengok cerita the hobbit..

Apa aktiviti korang sekarang nie…
posted from Bloggeroid

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *