Uncategorized

Johor bakal Bertukar Cuti Jumaat dan Sabtu

Assalamualaikum
Masih lagi menjadi tanda tanya apabila di facebook tadi,ada kawan aku post yang johor akan bertukar cuti dari Sabtu dan Ahad,bertukar kepada Jumaat dan Sabtu mulai tahun hadapan 2014
Tapi berita itu tak sahih lagi sebab punca dari mana kenyataan itu belum dikenal pasti.
kalau betul pun aku tak kisah..Sama je…
Masih mencari kesahihan tentang cerita ini..kalau korang tengok facebook dah ramai juga yang post tentang nie,Cuma kenyataan tu bukanlah sesuatu kenyataan yang betul betul pasti..
Kita nantikan sahaja..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE