Uncategorized

Johor bakal Bertukar Cuti Jumaat dan Sabtu

Assalamualaikum
Masih lagi menjadi tanda tanya apabila di facebook tadi,ada kawan aku post yang johor akan bertukar cuti dari Sabtu dan Ahad,bertukar kepada Jumaat dan Sabtu mulai tahun hadapan 2014
Tapi berita itu tak sahih lagi sebab punca dari mana kenyataan itu belum dikenal pasti.
kalau betul pun aku tak kisah..Sama je…
Masih mencari kesahihan tentang cerita ini..kalau korang tengok facebook dah ramai juga yang post tentang nie,Cuma kenyataan tu bukanlah sesuatu kenyataan yang betul betul pasti..
Kita nantikan sahaja..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *