Nagging

Makin Lama Terasa Waktu berlalu

Assalamualaikum
Sedapnya lah kalau petang -petang nie boleh menikmati secawan kopi dan sepinggan kuih..Relaks kan minda di taman kecil…tetiba verangan petang-petang ni..Sesungguhnya aku memang kuat Verangan..kata En, husband la…Ala..mula-mula verangan dulu..mana tau nanti jadi betul kan..
curik google
Kalau ikutkan aku dah balik nie.Tapi saja nak buat kerja lebih masa sikit..Dapat jugak topup untuk bulan depan..Sebabnya masuk buku baru aku dah ambil cuti 4 hari..hadoii..tuler padahnya AL dah takde..kenalah potong gaji..aiiiyakkk…
Bila dah masuk selasa nie,semakin hari semakin lambat pulak masa berlalu..Bila dah tak banyak kerja,ececeh…tulah masanya aku blogwalking..singgah-singgah petang menikmati keindahan blog rakan-rakan…Jeles sey blog mereka cantik..yang penting hasil kreatif mereka sendiri merekacipta blog mereka..
Dulu konon bagitahu kat en.husband tamo kerja..nak jadi blogger sepenuh masa…Konon!!!..Tapi tak mustahil suatu hari nanti aku akan dok rumah jadi suri rumah sepenuh masa selain aktiviti blogging ni..Mana tau mampu menjana pendapatan..En,Husband pun dah bagi greenlight kalau dia dah boleh settlekan semua hutang piutang,nak suruh Mrs.Suri nie dok rumah…jaga makan pakai dia jerk…muahaha…
Nak sruh berniaga secara online kononnya..Insyallah..harap boleh di realisasikan satu hari nanti…Duduk di bandar nie mana nak cukup kalau sorang je bekerja..Kalau takat makan pakai aku insyallah,dia boleh..tapi bila fikirkan keselesaan untuk kami,mana tau insyallah untuk anak-anak kami pulak..Mestilah nak sediakan semua tu untuk mereka..So dari muda nie kena kerja keras sikit..
Macam makin lama,dah makin jauh dari tajuk entry..Korang layan jelah entry merapu aku nie ye..
Isteri-isteri yang lain macam mane..ada plan nak jadi suri rumah sepenuh masa ??
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE