Nagging

Aku Mencari Blogger Melaka??

Assalamualaikum
Dah kenapa aku nak mencari blogger Melaka nie..
Sebenarnya bukan ape pun…Minggu depan aku balik Melaka..Dalam 4-5 hari jugaklah…EN.Husband ada urusan di sana..Kot la ada blogger yang berdekatan dengan tempat aku tu nanti..boleh ler jumpa..muahaha…boleh sama kenal..kan..kan…
sumber google
Kepada blogger yang duduk berdekatan dengan Bandar Merlimau tu boleh la roger2 aku..nanti kita set date ..kita dating-dating..sesambbey pekena coconut shake tu kan…hehehe..
Itupun kalau korang nak jumpa aku..heheh..maklumler aku bukan retis…tapi semangat nak jumpa blogger tu ada ler..
Ikut plan balik jumaat malam 1November sehinggalah 6 November..lama jugakkan aku cuti..Kot ler my mommy to be +farah waheeda wahid nak balik melaka,,muahaha…
nak dating roger-roger eh…nak no enpon kena la emel akak nie dlu..kang terpampang kat sni ramai plak yang serbu..
sitirohaida81@gmail.com
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE