Uncategorized

Selamat Pagi Isnin,Selamat Bekerja

Assalamualaikum
Tak puas rasanya duduk dikampung…Melayan karenah anak-anak buah di kampung.Berkumpul bersama adik beradik.I love The moments actually…Memang la rasa sekejap..berjumpa petang sabtu,malam ahad dah pun kena balik kerana hari nie dah mula bekerja…Begitulah rutin aku setiap 2 minggu sekali..
Hari nie dalam keterpaksaan,aku gagahi juga datang kerja…Yelah..tanggungjawab mestilah dipikul…Bukan sebab kerja hanya untuk cari duit sahaja..Kerja perlulah ikhlas,barulah mendapat keberkatan di sebalik keikhlasan tu..Tapi kekadang tu ada jugak datang ketidakeihklasan  tu..
Harap hari nie semuanya berjalan dengan lancar…Berkira-berkira untuk minta cuti seminggu untuk minggu depan…Time to berctui..hehehe…
Harap dipermudahkan..oklah korang,..nak sambung sarapan dan bekerja…Sat lagi nak terjah..maklumla sabtu ahad tak sempat nak terjah..Entry pun takde…hehehe
Happy mondays to ols…

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *