Uncategorized

Isnin :Cepatlah berlalu

Assalamualaikum
Selamat Hari isnin..Selamat Pagi kat korang..Adakah yang masih sudah di Office pada masa ini?
Aku lah tu..Pepagi lagi dah terpacak di office sedangkan orang lain dah bercuti pun..part nie memang sedih!!
Masa on the way nak pi kerja,jalan lengang sangat..Mybe ada yang ambil cuti hari nie ..seronokkan…
Memang niat hati nak cuti jerk hari nie,tapi memikirkan AL yang tak berapa nak ada tu,aku gagahkan juga utk bekerja..Takpe…kampung aku dekat..balik kerja nie terus balik,takmo lencong-lencong dah..
Tepat pukul 5 petang,,,pastikan terpacak dekat mesin scan…hehehe
Kepada yang berpuasa hari nie,aku ucapkan selamat berpuasa
Pagi-pagi hujan dah turun membasahi bumi….
Cepatlah berlalu hari isnin…..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *