kisahsidairy.com,  pencapaian blog,  ranking alexa

Ranking Alexa Kisahsidairy dot com

Assalamualaikum
hehehe….ketawa dulu…aku saja teringin jugak nak tengok jugak ranking kisahsidairy nie di Alexa..
Tengok ramai blogger buat macam tu..So,saja-saja aku nak tengok setakat mana penerimaan blog nie dalam ranking alexa tu..
Mana tau membanggakan aku…ada sikit semangat untuk terus berblogging kan…agak-agak bagus ke kalau macam nie..sebab aku tak tau sangat pasal nie…Orang lain lagi hebat dari aku..bawah 1000 je kan..oklah tu..janji rakan -rakan alam maya aku kenal siapa kisahsidairy nie..hehehe
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE