Uncategorized

Dinner kami di kfc

Assalamualaikum

Bila hari minggu begini, of courselah cari peluang dating dengan en.husband..
Mulanya kami nak melepak di kedai mamak je.Tapi memandangkan hari ni ada perlawanan bola diantara JDT dan KELANTAN, maka semua kedai kedai mamak diseluruh malaysia ni penuh..

Disebabkan KFC yang paling hampir dengan kedai mamak tu, maka kami buat keputusan untuk makan disini sahaja.

Sambil tengok bola sambil makan burger…cer korang tengok, banyak tak makanan kami..hehehe..kami memang kuat makan.hehe..

Nak sambung makan…
posted from Bloggeroid

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *