nuffnang

Cashout Nuffnang

Assalamualaikum
Gembira rasa hati nie bila dapat tahu yang duit dari Nuffnang dah boleh cashout.
Bayangkanlah blog yang berusia 3 tahun nie pertama kalinya baru boleh cashout dari Nuffnang.
Padahal orang lain dah beratus-ratus ringgit cashout.
Ini menunjukkan selama 3 tahun berblogging,kiranya tahun nie tahun yang betul2 serius dalam berblogging..
Korang boleh tengok peningkatan entry yang makin lama makin banyak tu..Maknanya minat untuk berblogging tu terus bersinar..Konon nanti nak jadi blogger sepenuh masa..Tapi masih belum cukup ilmu di dada..Entry pun jenis entry merapu..Bukan entry untuk memberi ilmu blogging…macam Hasrulhassan tu..Superb la dia..Dari cerita dia,aku yakin dia seorang yang betul-betul rajin membaca dan mengkaji..
Nak jadi seperti dia..hehehe..tak taulah boleh ke tidak..
occay,out of topic..Walaupun nilai yang boleh aku cashout tu tidaklah banyak,tapi aku rasa itu rezeki yang Allah beri untuk aku..
Tapi aku tak terniat nak cashoutkan duit tu..Biarlah dia beranak dalam tu…Mana tau simpan lama-lama dia beranak pinak…boleh sambar satu lagi gadget baru..hehehe..bila tahun la kan..
Memang sekarang nie,aku hanya pada nuffnang..dah lama aku tak buat untuk churp-churp 8share tu..
Malas kot…
Nuffnang
jujur je bagi tau..baru banyak nie yang aku dapat..bukan riak atau menunjuk-nunjuk..sebab takat nak tunjuk rm50 tu,aku rasa korang banyak lagi dapat dari aku kan..
oklah..malam nie aku nak berblogging jogging kat blog2 lain..mood tengah rajin..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE