affiliate,  jobdirumah,  kisahsidairy.com

Iklan Terbaru Jobdirumah.com

Assalamualaikum
Mesti korang perasan kan banner dari Jobdirumah tu.Memang sebelum nie aku asyik usha jer blog Hasrul hassan..Sebabnya,dia menjadi inspirasi untuk aku teruskan niat nak join Affiliate dari Jobdirumah nie.
Apa taknya,aku banyak membaca entry dari HasrulHassan.com nie tentang entry komisyen JobDirumah yang diterima tu..Memang mengkagumkan aku la jugak..Cuma aku tak masuk la untuk jawatan kosong jobdirumah nie..Sebab saranan dari Hasrulhassan.com,sruh masuk affiliate jobdirumah dahulu…good..
Malam nie terbuka hati aku untuk aku teruskan niat aku untuk join program nie..xsalah kita mencuba kan…
Sebenarnya memang dah lama aku meng’Usha tentang Jobdirumah nie,banyak kali aku fikir untuk melakukannya.Tapi risau takut tak dapat nak memberi tumpuan sepenuhnya..
Tapi bila dapat saranan seperti berikut,aku teruskan jugaklah…mana tau rezeki berblogging…ada jugak pekdahnya…lama-lama boleh la duduk rumah jerk..Dah malas nak keje ok..
Kalau korang nak menyertai nya jugak..just klik banner tersebut..
Aku rasa mudah jer syarat yang diberikan,so jomlah sama-sama join 
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE