Uncategorized

Pelakon hebat dan berbakat @zulinfarah di studio HOTFM!

Assalamualaikum
Aku teruja dengan minah nie sorang..Aku pernah tengok dia berlakon dalam cerita apa ek..aku tak ingat…tapi sebentar tadi aku ada tengok keek farah,zulin farah ada buat pengacaraan dalam pelbagai bahasa…
rasa seronok pulak..
nie aku bagi link kat korang…cer tengok…memang superb minah nie.. keek Farah fauzana …klik link nie ea..maklumla..aku tak boleh nak masukkan video tu pulak…
seronok aku tengok dan berkali-kali…lakonan dia pun best…
best sangat…hahaha

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *