Tips

Kelebihan Memakai Toner

Assalamualaikum
Ramai wanita diluar sana yang menggunakan toner ini selepas mencuci kulit muka kan..Korang tahu ke apa fungsi Toner pada kulit wajah korang tu.Toner ni juga boleh menyegarkan kulit kita..
Aku share sedikit info tentang Toner nie
  •  menutup liang-liang roma muka yg terbuka.
  • menapis kotoran.Selalunya lepas kita cuci muka kita nie,xsemestinya hilang semua kotoran kat muka tu..Dan itu adalah fungsi toner jugak
  • Tekstur kulit Licin
  • Untuk menghilangkan bekas jerawat
    Tapi bila korang tersalah pilih Toner,ia akan memburukkan lagi keadaan wajah korang ,yang mana jenis toner peeling..yang boleh membuatkan kulit kita semakin nipis.Oh..itu terjadi pada aku.Tuari aku ada beli satu product.Tapi lama-kelamaan aku pakai toner tu,muka seakan pedih dan terlalu oily…Testimoni memang debak punya…Muka pun bila pakai bedak,nampak lah kulit menggelupas,bila tnye tuari,tak mengelupaskan kulit…tapi..Better beli product yang botonical..yang asli tanpa apa-apa chemical..nyesal deh….
    lepas nie dah tamo beli lagi product2 macam tu…baik beli dekat Hishop tu..lagi bagus…huhuhuhu..Lepas nie dah tau product ape yang bagus..tunggu masa nak beli jerk…
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE