Nagging

Dapat kad Raya Dari blogger

Assalamualaikum
Rasa gembira sekarang nie kerana dapat mengumpul kembali kad raya dari kawan-kawan.Dulu kawan-kawan sekolah dan juga kawan kawan jauh.Sekarang nie dapat mengumpul kad raya dari kawan kawan blogger pulak..kad raya limited edition yang takde di pasaran..
Tuari aku pun ada menempah jugak kad raya untuk aku berikan kepada mereka-mereka yang rajin komen kat blog aku nie..Aku anggap mereka kawan sejati sebab setiap kali entry aku dipublish,setiap kali itu lah blogger tu akan komen.
Memang niat hati aku nie nak buat segmen kad raya,tapi bila terfikir ramai sangat blogger yang membuat segmen dan GA,rasa macam xsesuai pulak masa tu.so aku decide untuk meberikan kad raya tanpa apa-apa segmen dan memberikan kepada mereka yang setia dengan kisah si dairy nie.insyallah..
Oh..lupa..dah melalut..Tuari aku dapat kad raya,button badge dan bookmark dari Blogger Shida.
Of course la korang kenalkan…Aku selalu mengikuti blogger nie kerana dia banyak memberikan tutorial tentang nuffnang dan banyak lagi..Blogger shida ni juga suka buat segmen pendek di fanpage beliau..Dan daripada itu,aku salah satu dari pemenangnya..
Siapa tak kenal blogger nie…angkat tangan
                                  Dunia sebenar Shida
www.duniashida.com
Sorry shida..ambil tanpa pengetahuan…heheh…moga di maafkan…

tadaaaa…
ada sesiapa lagi yang nak bagi kad raya pada aku silakan…hehehe
ok…now start working…hehehe…jangan nak blues monday sangat ye hari nie..

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *