Uncategorized

Ramadhan yang ke 9

Alhamdulillah…..
Sedar tak sedar dah seminggu lebih jugak kita berpuasa ye….dan seminggu lebih tu jugak, puasa aku penuh…alhamdulillah….
Usai sahur nie, mata x boleh nk pejam.Bila keadaan mata mcm tu selalunya aku suka check emel..huh..bukan nk mengaji….teruk…teruk….
Bila dah selalu sangat bersahur, selera dah kurang.hanya sekadar sekepal nasi, itupun tinggal balance gak…aku amalkan kurma dan milo..itupun dah cukup…
Dah xnak makan yang berat berat sangat..takut perut nie tak boleh terima.Aku perbanyakkan minum air masak…harap boleh kurus..hehe…
oklah korang..ada benda lain lg nk buat….so..selamat menunaikan ibadah subuh ye…jumpa nanti..

******kalau pakcik nuff keluar dengan volkswagen, korang tolong picit picit skit volkswagen tu ea….

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *