Perlawan bola Piala FA

Perlawanan Piala AKhir FA JDT vs KELANTAN

Assalamualaikum
Tentunya peminat-peminat Bolasepak Malaysia ternanti-nanti perlawanan akhir JDT vs KELANTAN malam nie kan.Ada penyokong-penyokong yang sudah membeli tiket sejurus selepas tiket dikeluarkan.Mereka sanggup berasak-asak untuk membeli tiket Bola..Mendapat sambutan yang hangat.
Malam nie,semuanya akan terjawab.Siapakah yang bakal menjulang Piala FA musim ini.Xtaulah ada musim sebelum nie.Suka memandai-mandai..haha.
Mybe ada yang sekarang nie sudahpun bertolak Ke Stadium Bukit Jalil.Maklumlah kelantan ke Kuala Lumpur tu bukannya dekat.Tak kurang juga Johor.
Aku pun tak sabar nak melihat siarang langsung malam nie.nak tengok,siapalah juara malam nie.
Disebabkan aku anak jati Johor,Of course lah aku sokong Johor.Harap Pasukan Johor dapat memberi komitmen yang terbaik untuk Negerinya.
kalau Johor tak menang malam nie,takpelah.Rezeki masing-masing.Cuma harapan aku,xdelah berlaku apa-apa yang tak diingini.kepada para penonton,jaga perlakuan anda.Janganlah terlalu mengikut perasaan ketidakpuashatian tentang apa jua yang berlaku.
Malaysia negara yang aman,So tunjukkan keamanan tu dengan sikap yang bertolak ansur.
johor
vs
kelantan
malam nie xkan ada aktiviti luar..En.husband dah bagi warning awal-awal..Nak tengok Bola Katanya.
layan….
erk…Cik Nuffnang.Dha lama tak kasi BE
Nota Dairy : 2 minggu lagi segmen akan dilancarkan buat pertama kalinya…Insyallah..
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutubeflickr

Blog tentang parenting, info, resepi masakkan ,panduan kerja di rumah, review produk, sharing info Johor, review makanan,

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE